פניות הציבור
הממונה על פניות הציבור מתפקד כחוליה המקשרת בין התושבים/ות ובעלי העסקים, לבין גורמי המקצוע ברשות ומטפל בפניות שהגיעו ראשית ליחידות העירייה השונות אך טופלו באופן שאינו משביע את רצון התושב/ת.
שימו לב:
במקרה של דיווח על מפגע ו/או בקשת מידע מיידי, יש לפנות ישירות למוקד העירוני בטלפון- 3107*, או באמצעות הודעת וואטסאפ - הקליקו כאן, או באמצעות טופס פניה מקוונת למוקד - הקליקו כאן.
איך ניתן לפנות אל לשכת פניות הציבור?
*באופן מקוון באמצעות טופס פניה - הקליקו כאן.
*ניתן לתאם פגישה מול הממונה על פניות הציבור ישירות דרך הווטסאפ, במספר 054-5992085 (נא לפנות בהודעה כתובה בלבד). ניתן לתאם פגישה פנים אל פנים, טלפונית או בוידאו.