שם המכרז מועד פרסום המכרז מועד סיום המכרז קטגוריה סוג
100/2025 מנהל/ת מחלקת פרויקטים באגף תחבורה ופיתוח תשתיות 27/11/2025 11:00 14/12/2025 23:59 כוח אדם פומבי
להגשת מועמדות: לחצו כאן

 

היחידה

אגף תחבורה ופיתוח תשתיות

 

תואר המשרה

מנהל/ת מחלקת פרויקטים באגף תחבורה ופיתוח תשתיות

 

היקף משרה

100% משרה (=40 ש"ש)

 

דירוג ומתח דרגות

39-41 בדירוג המח"ר, בדירוג המהנדסים או בדירוג ההנדסאים והטכנאים או חוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים

 

תיאור המשרה

אחריות על ביצוע פרויקטים הנדסיים המתקיימים ברשות ומבוצעים על ידה וע"י גורמי חוץ תוך עמידה באיכות , תקציב ולוח זמנים ובכפוף לחוקים, לתקנות ולחוקי העזר של הרשות ובהתאם להנחיות וסמכות הגופים הרגולטורים בתחום.

 

עיקרי התפקיד

ליווי תכנון וביצוע פרויקטים הנדסיים לרבות :

  • בדיקה וטיפול בבקשות לטופס 4/ תעודת גמר בתחום התשתיות והתנועה ברשות המקומית בהתאם להיתר הבניה המאושר.
  •   בדיקה, אישור ופיקוח על הסדרי התנועה הזמניים שאושרו ליזמים השונים במסגרת אישור להתחלת העבודה של הפרויקט.
  • מתן הנחיות בשלבי הביצוע ליזמים השונים בעיר.
  • ניהול וריכוז של הסדרי התנועה הזמניים המבוצעים בעיר (עבודות של העירייה, של היזמים ושל גורמים אחרים שעובדים בשטח העירייה).
  • בדיקה וטיפול בפניות הקשורות לשיפור מערכי התנועה בעיר בין התושבים לרבות ריכוז וניהול ועדות התנועה והתייעצות עם יועצי התנועה במסגרת תוספת יחידות הדיור בעיר בכל קבלת היתר בניה.
  • תיאום בין הרשות לחברות האוטובוסים בעיר לרבות התנהלות מול החברות במקרים של סגירות כבישים או אירועים אחרים.
  • ריכוז וניהול ועדות נכים.
  • תיאום זמני ביצוע של עבודות התשתיות של הקבלנים השונים מול גורמים שונים לדוג' משרדי ממשלה ומשטרת ישראל.
  • ניהול אחזקת תשתיות ברשות לרבות בדיקה אחר קריאות המוקד העירוני הקשורות לתשתיות והפנייתם לגורמי הביצוע השונים בעיר ולאחר הפנייתם לערוך בדיקה על תיקון הליקויים.
  • ניהול ופיקוח על ביצוע עבודות פיתוח ותשתיות קטנות המבוצעות ע"י קבלני העירייה.
  • פיקוח על עבודות גורמי מקצוע חיצוניים העובדים בשטחי העירייה כגון תאגיד מי גבעתיים, חברת החשמל, חברות התקשורת, מהיר לעיר וכו'
  •  ליווי ופיקוח על הפרויקטים ההנדסיים המתקיימים ברשות לרבות ביצוע פעולות פיקוח וביצוע ביקורות מעקב בהתאם לצורך באמצעות מנהלי פרויקטים או באופן עצמאי בהתאם לסוג הפרויקט והיקפו.
  • ביצוע ייצוג והנחיה מקצועית בניהול הפרויקטים ברשות לרבות מתן מענה לפניות הציבור ומתן מידע בתחומי התנועה והכבישים ברשות.
  • מטלות נוספות ככל שתוטלנה ע"י הממונה.

 

השכלה ודרישות מקצועיות – תנאי סף

השכלה:

  • בעל/ת תואר אקדמי ממוסד המוכר ע"י המועצה להשכלה גבוהה או המוכר ע"י המחלקה לשקילת תארים מחו"ל במשרד החינוך באחד או יותר מהתחומים המפורטים להלן: הנדסה אזרחית או אדריכלות

או – בעל/ת תעודת הנדסאי/ת בניה או אדריכלות הרשום/ה בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012

 

דרישות מקצועיות:

  • רישום בפנקס המהנדסים והאדריכלים לפי חוק המהנדסים והאדריכלים, תשי"ח-1958, או רישום בפנקס ההנדסאים והטכנאים המוסמכים בתחומים המפורטים לעיל.
  • ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ וידיעת השפה האנגלית ברמה גבוהה.
  • היכרות עם תכנות ה-Office (Outlook, Word, Excel, Power Point), עם תכנת -Proj Ms יתרון

ניסיון:

  • עבור בוגרי/ות תואר אקדמי: שנתיים ניסיון מקצועי ומעלה בתכנון או ניהול פרויקטים.

עבור הנדסאי/ות רשום/ה: 3 שנות ניסיון מקצועי ומעלה בתכנון או ניהול פרויקטים.

 

 

מאפייני עשייה ייחודיים בתפקיד

  • יכולות ארגון, תיאום ובקרה.
  • קפדנות ודייקנות בביצוע.
  • מיומנות טכנית ותפיסה מכנית.
  • יכולת עבודה באופן עצמאי.
  • יכולת עבודה בצוות עם גורמי פנים וחוץ.
  • יחסי אנוש טובים וייצוגיות מול תושבים ובעלי עסקים.
  • סמכותיות.
  • כושר מנהיגות ויכולת הובלה.
  • נכונות לעבודת שטח.
  • נכונות לעבודה בשעות בלתי שגרתיות במידת הצורך.

 

כפיפות

מר נתנאל כהן, מנהל אגף תחבורה ופיתוח תשתיות

לפרטים נוספים ניתן לפנות למר נתנאל כהן, מנהל אגף תחבורה ופיתוח תשתיות (טל.: 03-5722310).

כל האמור בלשון זכר או נקבה מתייחס לגברים ונשים כאחד.

מועמד/ת עם מוגבלות י/תהא זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה.

עדיפות תינתן למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שמדובר במועמד/ת בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.

הגשת המועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד בצירוף שאלון למועמד, קורות חיים, העתקי מסמכים המעידים על עמידה בתנאי ההשכלה ואישורי העסקה להוכחת הניסיון הנדרש עד 14/12/2025 ליום בשעה 24:00.