מכרזים

היחידה
אגף משאבי אנוש
תואר המשרה
אחראי/ת נושא באגף משאבי אנוש
היקף משרה
100% (=40 ש"ש)
דירוג ומתח דרגות
7-9 בדירוג המנהלי או 37-39 בדירוג המח"ר
תיאור המשרה
טיפול במשימות הנגזרות מתהליכי ניהול המשאב האנושי ברשות המקומית.
עיקרי התפקיד
- טיפול שוטף במכרזים, ריכוז המועמדים וטיפול בהגשות מועמדות עד לסגירת המכרז
- סיוע בהליכי מיון וגיוס עובדים לרשות
- סיוע וליווי בהליכי קליטת עובדים חדשים לרשות המקומית
- בדיקה ומעקב אחרי תקני כוח האדם ברשות
- תיאום ועדות בחינה עם ריבוי משתתפים
- הכנת תיקים לוועדות הבחינה, רישום והקלדה מסמכים, פרוטוקולים
- מתן מענה טלפוני פנים וחוץ ארגוני בנושא עיסוק המשרה
- ביצוע מעקב וסגירת פניה שמתקבלת באגף
- מענה למשימות האגף המשתנות מעת לעת ובהתאם לצורך
- מטלות נוספות ככל שתוטלנה ע"י הממונה
השכלה ודרישות מקצועיות – תנאי סף
השכלה:
- 12 שנות לימוד או תעודת בגרות מלאה
ניסיון מקצועי:
- ניסיון של שנתיים לפחות באחד או יותר מתחומי העיסוק של המשרה
דרישות מקצועיות:
- ידיעת השפה העברית על בוריה ויכולת הבעה בכתב ובע"פ
- היכרות עם תכנות ה-Office (Word, Power Point, Outlook, Excel)
כישורים אישיים
- עבודה מול מחלקות וגורמים רבים מתוך ומחוץ לרשות
- ריבוי משימות ונושאי עיסוק
כפיפות
סמנכ"ל מינהל ומשאבי אנוש
לפרטים נוספים ניתן לפנות לגב' מירב ביאלה כהן, מנהלת מחלקת תנאי שירות באגף משאבי אנוש (טל.: 03-5722573).
כל האמור בלשון זכר או נקבה מתייחס לגברים ונשים כאחד.
מועמד/ת עם מוגבלות י/תהא זכאי/ת להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה.
עדיפות תינתן למועמד/ת המשתייך/ת לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, ובלבד שמדובר במועמד/ת בעל/ת כישורים דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים.
הגשת המועמדות למשרה זו הינה באמצעות טופס מקוון בלבד בצירוף שאלון למועמד, קורות חיים, העתקי מסמכים המעידים על עמידה בתנאי ההשכלה ואישורי העסקה להוכחת הניסיון הנדרש עד ליום 16/02/2025 בשעה 24:00.