לשכת "פניות הציבור" מרכזת את מכלול הפניות המתקבלות מתושבים אך אינה מהווה תחליף לפעילות המוקד העירוני, השיטור העירוני, הפיקוח ושאר אגפי העירייה.
במקרה של דיווח על מפגע ו/או בקשת מידע מיידי, יש לפנות ישירות למוקד העירוני בטלפון 3107*.
למוקד העירוני ניתן לפנות גם באמצעות אפליקציית וואטסאפ למספר: 054-2524913 או בלחיצה על הקישור הבא: הקליקו כאן
 

נושאים קשורים:

יצירת קשר

גיא רוכמן
אגף השירות לתושב

מענה טלפוני

בימי ג' קבלת קהל טלפוני בלבד 8:00-13:30​
 

קבלת קהל

ימים א', ד', ה' בשעות: 13:30-8:00

יום ב' בשעות 13:30-8:00 ובשעות 18:00-15:00

יום ג' אין קבלת קהל