1
פרטי הרוכש/ת
2
פרטי האירוע/המוצר/השירות לגביהם נשלחת בקשת ביטול העסקה
3
מדיניות ביטולים והצהרת המבקש/ת

 
 

ללא רווחים או מקף וללא קידומת 972

 

    
 

מספר העסקה מופיע בקבלה שנשלחה לדוא"ל שלכם לאחר התשלום. פתחו את הקבלה, מספר העסקה מצוין למטה מצד שמאל.

לצפייה בדוגמא לקבלה עם מספר עסקה לחצו כאן

 

מדיניות החזרים כספיים (ביטול עסקאות):
בקשה לביטול עסקה יש לשלוח בכתב, לא יאוחר מ-48 שעות לפני מועד האירוע, באמצעות טופס זה. לא ניתן לבטל עסקה באופן חלקי. לדוגמה: לא ניתן לבטל כרטיס אחד מתוך שלושה שהוזמנו באותה ההזמנה/תשלום. במקרה של ביטול העסקה מסיבה שאיננה פגם או אי התאמה בין האירוע לבין הפרטים, יושב למזמין הסכום ששולם על ידו בגין המוצר או השירות, בניכוי דמי ביטול בשיעור של 5% מסכום העסקה, או עד 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם (בהתאם לחוק הגנת הצרכן 1981). דמי הביטול ינוכו מעלות הכרטיס ללא דמי הטיפול. במקרה של ביטול עסקה עקב פגם, או אי התאמה בין האירוע לבין הפרטים שנמסרו לגביו על ידי הספקים, לא יבוצע חיוב בדמי ביטול כלשהם. במקרה של ביטול אירוע ע"י עיריית גבעתיים או מי מטעמה, הרוכשים יקבלו החזר מלא.

הצהרת המבקש/ת

Browser not supported